שדרות יצחק רבין 18, עפולה

ילדים במדיקה RMC

החששות, אי הוודאות וסימני השאלה של הורים, בעיקר בכל הקשור להרדמה והשלכותיה, לניתוח עצמו ולתהליך ההתאוששות – הם שכיחים וטבעיים. לכן, העמדנו לרשותכם צוות מומחים בעלי הכשרה ייעודית ברפואת ילדים ושמנו דגש על תהליך ייעודי שמטרתו להכין אתכם ואת ילדיכם ליום הניתוח, בצורה הטובה, המרגיעה והמקצועית ביותר.

הדרכת הורים:
אנו מבצעים הדרכת הורים לקראת ניתוח ומאפשרים לכם לתאם ביקור מקדים עם הילד בבית החולים ובחדר הניתוח, לצורך קבלת כל המידע והפגת החששות.

לתיאום, אנא צרו קשר בטלפון: 2323*

הכנה לניתוח:
חשוב להכין את ילדיכם לניתוח, כל ילד בהתאם לגילו.  מחקרים הראו כי מידע אמיתי וברור הפחיתו מתח וחרדה אצל ילדים לפני הליך ניתוחי. חשוב להיות כנים ואמיתיים עם ילדיכם ולספר לו את האמת.

צום: 
אין לאכול 6 שעות טרם הניתוח (במקרה של ארוחה בשרית נדרשות 8 שעות צום לפני הניתוח).
מותרת שתיית מים בלבד עד 3 שעות טרם הניתוח

תהליך ההרדמה:
הרדמה היא פעולה רפואית שמטרתה לאפשר למנתח לבצע את הניתוח מבלי שהמטופל ירגיש כאב ויישאר נינוח במהלך הניתוח. במהלך ההרדמה הכללית, הרופא נותן לילד תרופות אשר גורמות לו לישון. ילדכם לא ירגיש דבר במהלך הניתוח ולא יזכור דבר מההליך הניתוחי שעבר.

המרדים:
המרדים הוא רופא אשר עבר התמחות בהרדמה ותפקידו לבחור את סוג ההרדמה, להרדים את המטופל, ולדאוג לשלומו ובטיחותו במהלך הניתוח. המרדים יישאר צמוד לילדכם במהלך הניתוח וההתאוששות ויוודא פעילות תקינה של כל מערכות הגוף, לחץ דם תקין, חום הגוף ורמת החמצן בדם.

התאוששות מהרדמה:
הרופא המרדים מפסיק את מתן תרופות ההרדמה בעת סיום הניתוח. בשלב זה, ילדכם יעבור להתאוששות ויהיה בהשגחה צמודה של צוות רפואי וצוות סיעוד מיומן אשר עבר הכשרות מתאימות לטיפול בילדים. הגוף מפנה את תרופות ההרדמה בהדרגה ולכן בשלב הראשון ילדכם יהיה עדיין ישנוני. בהמשך הוא יתעורר ויגיב לגירויים בסביבה, אך עדיין יהיה מטושטש וחלש. בשלב זה, יזמין אתכם הצוות להיכנס אל יחידת ההתאוששות ולשהות עם ילדיכם. יתכן כי בשלב זה, ילדיכם עדיין יהיה מבולבל ויבכה. חשוב לציין כי ילדכם יישאר מנוטר לאורך כל תהליך ההתאוששות כדי לאפשר לצוות לבדוק את המדדים שלו ואת תפקודו.

לא ניתן לבצע הרדמה בילד חולה, שכן, מחלה זיהומית עלולה להגביר את הסיכון לסיבוכים. לכן, במקרה של מחלה, המרדים והמנתח ישקלו האם ניתן לבצע את הניתוח או שעדיף לדחות אותו למועד אחר.

זימון תור

הזינו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

ברוכים הבאים לרשת medica מרכזים רפואיים

medica רפואה ברמה של 5 כוכבים הינה רשת מרכזים רפואיים מתקדמת בפריסה ארצית:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​